piektdiena, 2012. gada 6. janvāris

Testēju Swiss Line ādas kopšanas produktu līniju/4. (noslēguma) daļa.

Sveiki! Šis tad nu ir pēdējais raksts, kurā es aprakstu savas izjūtas lietojot Swiss Line ādas kopšanas līdzekļus. Man jau ir izveidojušies savi favorīti, bet par tiem - raksta beigās. Pagaidām man vēl ir divi produkti par kuriem Jums pastāstīt. 

Gentle Bi Phase Eye Make Up Remover jeb divfāžu līdzeklis acu dekoratīvās kosmētikas noņemšanai pārsteidza ar to, ka pēc konsistences ir eļļains, bet pēc kosmētikas noņemšanas ap acīm eļļainā sajūta pēc īsa brīža pazūd, kā tas nebija noticis ar līdzekļiem, kurus biju mēģinājusi iepriekš.Pirms kāda laiciņa pārstāju lietot ūdensnoturīgo tušu, jo nevarēju sameklēt līdzekli, kas to efektīvi notīrītu. Tagad to esmu atradusi, jo ar šo jebkuru acu kosmētiku var bez piepūles noņemt. 

Otrais un pēdējais produkts manā izmēģināšanā ir no Force Vitale mitrinošās līnijas. Moisture Revitalizer Serum sastāvā ir hialuronskābes un dižskabārža dzinums, kas mitrina un padara ādu tvirtu. Sīkums, bet man ļoti patīk pudelītes izskats. Kādu laiciņu domāju, kā lai apraksta aromātu, bet neko vairāk par 'smaržo kā pie kosmetologa' izdomāt nevarēju, jo smarža tik tiešām asociējas ar kaut ko ļoti kvalitatīvu. No visiem produktiem (ne tikai Swiss Line), kurus esmu izmēģinājusi pēdējā mēneša laikā šādas izjūtas manī ir izraisījuši tikai divi skaistumkopšanas līdzekļi un šis ir viens no tiem. 

Izmēģinājusi secinu, ka ļoti ātri iesūcas un, lai arī nav taukains, šķiet ir ar visspēcīgāko iedarbību. Man patīk tas, ka āda liekas matēta un nav savilkta, tātad tas ir paredzēts tieši manam ādas tipam. Nez kāpēc liekas, ka vasarā no rītiem man pietiks ar šo serumu, un tonālo krēmu nemaz nevajadzēs. 

Kopumā Swiss Line produktu līnija mani ļoti apmierina, produkti ir kvalitatīvi, atbilst cenai. Esmu ieguvusi ādu mitrinojošos līdzekļus, kuri apmierina manas vajadzības, tāpēc citus domāju nemeklēt. Domāju, visus Force Vitale produktus lietot reizē nebūtu vajadzības, tādēļ tos ik pa laikam pamainīšu. 

Manu mīļāko ādas kopšanas līdzekļu top3 izskatās šāds:
1) Gentle Bi Phase Eye Make Up Remover - acu kosmētikas noņemšanas līdzeklis
2) Aqua Vitale -  ādu mitrinoša želeja
3) Moisture Revitalizer Serum - ādu mitrinošs serums

Tas nu laikam būtu viss. :) Ja arī Jūs vēlaties pamēģināt Swiss Line ādas kopšanas līdzekļus, šeit ir saraksts, kur tos var iegādāties:

Salons "Gernetic" - Brīvības iela 39a, salonos "Maija", salons "Princips" - Lielā iela 12, Liepāja, salons "Uzjauc Pats" - Nometņu iela 38, viesnīca "Jūrmala SPA" - Jomas iela 47/49, Jūrmala.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru