sestdiena, 2012. gada 25. augusts

Dior Croisette Collection Summer 2012 Diorshow Waterproof Eyeliner – 258 Turquoise


Vēlējos padalīties ar acu laineri, kas man ir ļoti iepaticies. Diorshow Waterproof Eyeliner – 258 Turquoise. Mans nesenais pirkums, kas tagad vienmēr ir atrodams manā kosmētikas somiņā.


 Esmu no tiem cilvēkiem, kuri kosmētiku kolekcionē. :) Turos pie uzskata, ka labāk iekrāt vairāk naudas, un nopirkt kaut ko dārgu, nevis iepirkt uzreiz veselu kaudzi "drugstore cosmetics". Tāpēc manos kosmētikas krājumos var atrast pārsvarā zīmolu kosmētiku, kuru es rūpīgi saudzēju. :) 


Pirku Itālijā, tādēļ mājās vedot koferī, iepakojums ir nedaudz iespiedies. Samaksāju ~ 19 eiro, kas, manuprāt, šāda zīmola kosmētikai ir atbilstoša cena.


Šis laineris mani piesaistīja interesantās krāsas dēļ. Mazliet apnikuši brūnās un melnās krāsas acu zīmuļi, tāpēc izlēmu, ka jāiegādājas, kas krāsaināks un košāks. Uz paciņas rakstīts, ka tas ir ūdensizturīgs, kas sākumā mani nedaudz atturēja, bet kā izrādās, ar parasto acu kosmētikas noņēmēju nāk nost visai labi. Krāsa - lieliska! Pigmentēta un koša, un, kas man patīk vislabāk - gandrīz matēta.


Laineris gan uz acs plakstiņa kustīgās daļas, gan uz apakšējās līnijas turas labi visas dienas garumā. Izberzēt nav iespējams, kā tikko vēlreiz pārliecinājos uz manas rokas uzvilktajā līnijā.


Man patīk viss - firma, pigments, noturība un pat iepakojuma dizains! Ko lai šeit vēl daudz piebilst..  Noteikti ieteiktu draudzenei. :)

4 komentāri:

  1. Man loti patik ta krasa. Saku domat, ka man vajag so vai vismaz kaut ko lidzigu.

    ladure.e

    AtbildētDzēst
  2. OHH. tik superiigs tonis <3 Tik ļoti aktuāla krāsa- lieliski.

    AtbildētDzēst
  3. ļoti skaists tonis! īpaši brūnām acīm!

    AtbildētDzēst
  4. Ja es iekomentēšu - vai saņemsi notifikāciju? 🙂

    AtbildētDzēst