ceturtdiena, 2013. gada 3. janvāris

Dizaineru veidoti auskari

Sveikas! Iztikšu bez garām runām un uzreiz ķeršos pie lietas. :) Esmu izdomājusi atvērt savu aksesuāru veikaliņu, bet viss pagaidām notiek pavisam lēnām un piesardzīgi. Aksesuāri paredzēti meitenēm un sievietēm no 15 - 35 gadiem, un tie ir dizaineru roku darbs. Kā jau minēju, viss ir uzmanīgi jāapsver un jāizdomā, tāpēc pagaidām es pamazām pasūtu dažādu aksesuāru paraugus. Tā kā man to visu vajadzēja tikai apskatīties un personīgi mājās tik daudzus aksesuārus nebūtu, kur likt, piedāvāju jums iegādāties par mazāku cenu, kāda ir domāta veikalā. 

Auskari ir veidoti no apgleznota stikla, un tie saulē/gaismā mirdz. Samaksa tiek veikta uz kontu, cena 5 Ls par vienu pāri, cenā iekļauta sūtīšana pa pastu. Sūtiet uz labellavitalv@inbox.lv auskaru numuru vai linku, un tālāk jau visu sarunāsim. :)



 1. Mirdzoši violeti.

2. Tumši violeti.

3. Mirdzoši tirkīzzili.

4. Tumši zili.

5. Rozā.



5 komentāri:

  1. Forši. Vari, lūdzu, ielikt kādu no šiem ausī, nofotogrāfēt un parādīt bildi? Gribas redzēt, kā izskatās :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. jā, rīt (īstenībā jau šodiena skaitās) ielikšu :) man ir vēl dažas bildes sabildētas, varbūt Tev atsūtīt privāti uz e-pastu?

      Dzēst
  2. Es arī gribētu redzēt, kā ausīs izskatās!

    AtbildētDzēst
  3. Tās būt ļoti interesantas un skaistas dāvanas dāmai :)

    AtbildētDzēst